مزایای هواساز

فروش یخساز صنعتی در انواع مختلف

مزایای هواساز

۵ بازديد

خرید هواساز:

نصب و خرید هواساز برای منازل و محیط های صنعتی و بزرگ مزایای فراوانی دارد. خرید هواساز یک سرمایه گذاری مفید برای بهبود کیفیت هوا است. هدف هواساز تبادل منظم هوا در فضا های مختلف است. همچنین در حذف آلاینده های هوا یا ضد عفونی آن موثر هستند.

5 دلیل مهم برای خرید هوارسان عبارت است از:

  • در حالی که سیستم های مختلفی برای تهویه و گردش هوا وجود دارد، اثر بخشی هواساز ها بسیار عالی است. برای خرید هواساز و عملکرد مطلوب آن باید شرایط محیطی و مساحت محیط مورد نظر را بررسی کرد.
  • یکی از دلایل مهم یا قابلیت های خاص هواساز، فیلتر و تصفیه هوا است. هواساز ها می توانند هوای با کیفیت و عاری از آلودگی و گاز های سمی در یک محیط انتشار دهند.
  • یکی از وظایف هوارسان ها تنظیم و کنترل رطوبت محیط است.
  • سیستم های هواساز به صورت مستقل عمل می کنند.
  • با خرید هواساز می توان از اتلاف انرژی و حرارت جلوگیری کرد. همچنین هوای با کیفیت و تازه را به صورت یکنواخت توزیع می کند.

انواع هواساز:

با توجه به عملکرد و مزیت های فراوان یک هواساز روشی قابل اعتماد برای ایجاد هوای مطبوع است. هواساز ها بر مبنای نوع عملکرد، نوع مکان و کاربرد، میزان تبادل هوا و... در انواع مختلف طبقه بندی می شود.

دستگاه هواساز تک منطقه ای:

در مناطقی همچون سوله یا سالن ها نیاز به دمای بکپارچه ای دارند از این نوع استفاده می کنند. هواساز های تک منطقه ای تنها می توانند هوای یک منطقه را تامین کنند. چرا که از یک کویل مرکزی برخوردار هستند.

دستگاه هواساز چند منطقه ای:

این نوع تجهیزات همانند نوع قبلی از یک کویل مرکزی برخوردار هستند. اما می توانند برای چند فضا با دمای مختلف به کار رود. برای تنظیم دمای هر محیط دمپر و کویل های مجزا بر روی آن ها وجود دارد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد