فیلتر کربن اکتیو

فروش یخساز صنعتی در انواع مختلف

فیلتر کربن اکتیو

۵ بازديد

فیلتر کربنی چیست؟

در منازل و صنایع می توان از هر نوع سیستم تصفیه آب استفاده کرد. چرا که هر یک از آن ها در بهبود کیفیت آب نقش بسیار مهمی دارند. فیلتر کربنی و فیلتر شنی یا سختی گیر های آب نمونه و مدل های سیستم های تصفیه آب است که در میان مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. برای خرید سیستم تصفیه آب مناسب هدف و نیاز شما یا کیفیت و نوع آب حائز اهمیت است.

برای بهبود کیفیت یا فیلتراسیون آب، عملکرد فیلتر کربنی با سایر سیستم های فیلتراسیون متفاوت است. اگر برای سختی آب برای شما مشکلات فراوانی ایجاد کرده است، خرید سختی گیر آب بهترین راه حل است. اگر آب مصرفی شما از طعم و یا رنگ مطلوبی برخوردار نیست به یک فیلتر شنی یا کربنی نیاز دارید. فیلتر های کربنی می توانند تمام عوامل موثر در پدید آمدن بو و طعم ناخوشایند آب را حذف کنند.

چگونه فیلتر های کربنی رنگ، طعم و بوی آب را تغییر می دهند؟

درون فیلتر های کربنی، کربن اکتیو وجود دارد که با خاصیت جذب، آلاینده و ناخالصی ها را از بین می برد. برای تصفیه آب کربن های اکتیو متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد که شامل:

  • کربن گرانول
  • کربن بلک
  • کربن پودری است.

این سه نوع کربن اکتیو با فرآیند جذب در حذف صد در صد آلودگی و آلاینده های آب موفق هستند.

آیا فیلتر های کربنی می توانند مواد مغذی آب را از بین ببرند؟

خیر، فیلتر های کربنی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ذرات و آلودگی های آب را از بین ببرد. در حالی که مواد مغذی آب توسط کربن های اکتیو جذب نشده و درون آب باقی خواهد ماند. با این حال فیلتر های کربنی برای تصفیه آب شهری و لوله کشی گزینه مقرون به صرفه و عالی است. فیلتر های مبتنی بر کربن فعال دارای نصب و نگهداری آسان هستند. هر فیلتر کربنی پس از 4 یا 6 ماه نیاز به تعویض دارد که باید با یک فیلتر جدید جایگزین شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد